Ahad, 14 Ogos 2016

PENGALAMAN MENGERJAKAN HAJI 2010





Anda mencari penginapan sementara berdekatan KLIA/Salak Tinggi/Nilai mahupun Putrajaya ? Hubungi saya melalui whatssapp/telegram : zul 012 2899459.

Seperti yang dijanjikan dalam posting saya terdahulu ikuti serba sedikit pengalaman saya sekeluarga mengerjakan haji pada tahun 2010.



Gambar kami sekeluarga semasa di Arafat...antara waktu yang ditunggu-tunggu selepas seharian di Arafat

Jemaah memenuhi waktu di Arafat dengan berdoa dan membaca Al Quran.

Border penghujung padang Arafat

Jemaah Indonesia...suasana semasa bermabit di Mena

Jamrah Aqabah

Alhamdulillah, anak saya yang berumur 3 tahun juga sudah merasai pengalaman mengerjakan haji.



Bagi anda yang berhajat untuk mencari penginapan disekitar KLIA/Salak TInggi/NIlai bagi urusan penghantaran jemaah haji/umrah, kenduri, majlis konvokesyen dan pelbagai urusan boleh cuba  untuk menginap di homestay kami...baidurihometsyaklia.

Hubungi saya Zul di 012 2899459 ...




Tiada ulasan:

Catat Ulasan